esmaspäev, 12. jaanuar 2009

Head uut aastat!

Vahepeal olen peaaegu esimesed vitsad kätte saanud juba ehitajatega. Nimelt noormehed, kes Õunapuu 30-t lammutamas käisid ei ole siiani tööd lõpuni viinud. Puidusodi on ära vedamata. Kindlasti leidub keegi, kes hea meelega selle kuiva puidusodi endale kütteks tahaks hekseldada, kuid lisaks sellele, et töö lõpetamine venib on ilmnenud veel üks kurioosum.

Helistas mulle sekretärineiu firmast Multivara ja nõudis, et ma tuleks tasuks oma krundile tellitud 3h kopateenuse eest ära. WTF? Samade lammutajate poolt siis MINU nimel tellitud traktor ning töö ning jäeti maksmata. Omaette on muidugi küsimus, et miks ettevõte, kes kodulehelgi väidab, et ei ole krediidiasutus, tänasel päeval üldse telefoni teel, ettemaksuta, lepinguta jne võtab tellimusi vastu. Õnneks on mul osa raha neile ka maksmata, kuid nõme on lihtsalt sellise jamaga tegeleda. Telefonid on poistel kas sõbra käes, akud tühjad vms juba 2 nädalat vahelduva eduga, kuid lubati siiski selle nädala lõpuks asjad joonde saada. Ootame...

Kommentaare ei ole: